Week 1; Welcome back - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Week 1; Welcome back - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Week 1; Welcome back

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

16 Februari 2014 | India, Haiderabad

Zo, daar zijn we weer, terug in het land van uitersten. Na een leuk en gezellig afscheid van onze ouders vertrok het vliegtuig op tijd en verliep het eerste stuk vlekkeloos en snel. In Dubai hebben we heerlijk nog een laatste hamburger gegeten en dachten we ons op te maken voor een paar laatste uurtjes slaap in de vervolgvlucht. Dat is maar gedeeltelijk uitgekomen. Bij het boarden ontving Jeroen een upgrade naar business class en Edith niet. Dat krijg je als je werkgever altijd aparte boekingen maakt!

Na aandringen van Edith besloot Jeroen om toch niet het aanbod af te slaan. Om dan zeker te zijn dat we ieder een paar uurtjes zouden slapen stelde Jeroen voor om halverwege te wisselen. Edith zocht haar plekje op en had het geluk om ingesloten te zitten tussen een mega zwetende Indiër en een zeer luid snurkende Indiër (zelfs oordopjes hielpen niet). Jeroen viel echter kort na het opstijgen in slaap en heeft dus heerlijk geslapen en werd 5 minuten voor de landing wakker. Verschil moet er zijn.

Op weg naar ons hotel viel ons op dat er weer aardig wat gebouwen als paddenstoelen uit de grond zijn geschoten de afgelopen 5 maanden. Er blijft hier maar door gebouwd worden. Verder was er op de snelweg in de bermen wat mooie beplanting bijgekomen. Aangekomen in het hotel herkende men ons direct en konden we meteen naar onze mooie, ruime hotelkamer om nog een paar uurtjes slaap te pakken. De rest van de dag hebben we heerlijk nog wat zonuurtjes bij het zwembad doorgebracht en in de avond lekker gegeten.

Na een slechte nacht slaap onze eerste werkdag. Kennismaking met ons nieuwe team, bestaande uit Aditi, Anisha en Osheen. Drie leuke dames die een eerste indruk achter laten van zeer zelfstandig werken. Ook hebben we onze oude teamgenoten weer gezien, erg leuk en ze waren erg blij om ons weer te zien. De eerste werkdag vloog voorbij en gezien de weinige nachtrust was het erg fijn dat er direct een weekend op volgde.

In dat weekend hebben we gerelaxed en de eerste kleur op gedaan zodat we maandag de werkweek weer aan konden. Maandag was ook de enige dag die we nog hadden met degene die we opvolgen dus we hadden een teamlunch bij een restaurant in de buurt en in de avond een etentje met de andere Nederlandse expats als afscheid voor hem. We hebben een goed gevoel bij de overdracht dus vol vertrouwen zagen we de rest van de week tegemoet.

Helaas werd er anders beslist en hebben we geen enkele nachtrust gekregen van maandag op dinsdag omdat de Delhi Belly zich direct melde bij Jeroen. De lunch en het avond eten vielen blijkbaar niet zo goed. Duidelijk was dat kantoor geen optie voor hem was dus Edith vertrok alleen richting kantoor.

De meiden hadden nog genoeg werk liggen dus naast ze assisteren bij enkele vragen zijn er deze week heel wat voorbereidingen getroffen om met de volgende activiteit te starten en om enkele zaken te kunnen monitoren. Daar gaan we komende week dus direct mee starten. De volgorde van activiteiten is ietwat anders als voorgaand jaar en ook niet alle activiteiten zijn hetzelfde, maar er zit een overlap in. Met de ervaring van voorgaand jaar dient het nu dus wat makkelijker te gaan. Wat het moeilijker maakt is dat we nu niet 3 kantoren moeten gaan allignen, maar 16!

Na een paar dagen rust kon ook Jeroen zich melden op kantoor en is het dus echt begonnen. Laten we hopen dat we er volgende week een goede week van kunnen maken. De week daaropvolgend staan er drie nieuwe mensen te trappelen om te beginnen.

Tot snel!

• 16 Februari 2014 - 20:35

Marian En Jo Bosch:

Hallo jullie 2, toch weer van alles mee gemaakt lees ik.
    veel succes en tot het volgende bericht
    Heel veel groetjes Marian en Jo.

• 17 Februari 2014 - 08:31

De Crombachjes:

leuk om weer de spannende reisverslagen te lezen, wij blijven jullie wel volgen.
    groetjes Gerda en Will crombach

• 17 Februari 2014 - 11:15

Ton:

Mooi man, business class! ;-)
    Gisteren op de eerste verjaardag van Norah geweest. Ze zag er erg mooi uit met een prachtige verjaardagstaart! Veel kleine kinderen, dus over een paar jaar zijn die verjaardagen hel op aarde! Haha! Veel plezier nog en niet meer ziek worden hè!

Ton en Lindy

• 18 Februari 2014 - 09:32

Monique:

Je moet wel kunnen improviseren en incasseren in jullie baan :) Knap dat jullie het zo weer oppakken. Heel veel succes komende week en gezondheid! Groetjes, Monique.

• 18 Februari 2014 - 22:28

Cindy:

Nou Jeroen. Ik had wel verwacht dat jij je business ticket aan Edith zou hebben gegeven. Bart zou dat ongetwijfeld wel gedaan hebben.......hoop ik....:).
    Fijn om te horen dat Jeroen weer fit is. Heel veel succes en plezier! Geniet ervan.
    liefs Cindy

• 20 Februari 2014 - 23:00

Bart:

Heel veel plezier! Fijn om te horen dat Jeroen weer beter is!
    Hier ook alles prima. Gelukkig werk genoeg.
    uiteraard zou ik zelf ook gewoon eerte klas zijn gaan zitten, en Cindy tussen de 2 knappe Indiërs:)

Groeten Bart

• 22 Februari 2014 - 12:50

Elianne, Milou, Esmée En Paul:

Hallo Edith en Jeroen,

Vanuit de Dael in Geverik wensen wij jullie wederom heel veel succes voor jullie tweede missie in India.
    Met veel plezier volgen we jullie verslagen.

Groeten.