Ready, steady, go!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Ready, steady, go!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Ready, steady, go!!

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

04 Februari 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Zo, bijna klaar voor vertrek. Het heeft allemaal wat voeten in de aarde gehad en vandaar is de tijd ook nog niet gevonden om op een eerder tijdstip een stukje te plaatsen, maar bij deze.

De oplettenden onder jullie zullen meteen opmerken dat we hadden aangegeven dat we 3 februari zouden vertrekken, maar dat is helaas niet gelukt. We zullen morgen in het vliegtuig stappen om op 6 februari in India aan te komen. Helaas waren onze visa wederom niet op tijd. Om alle details neer te zetten is teveel van het goede, maar ik verwijs naar de eerste stukjes van voorgaand jaar. We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje en hebben de vlucht dus verplaatst. Dit jaar was het geen kapotte printer, maar dienden we voor gezichtscontrole langs te komen op de ambassade. Na dik anderhalf uur wachten was “ons gezicht” binnen 2,5 minuut goedgekeurd en werden de visa alsnog verkregen.

Op naar de nieuwe uitdaging dus! En dat gaat het worden, want de afgelopen weken hebben we ons qua voorbereiding alleen bezig gehouden met administratieve randzaken in plaats van met de inhoudelijke kant. Het wordt dus een zogenoemde “shift and fix” (dus eerst naar India en daarna zien we wel hoe de processen beter kunnen), hetgeen we voorgaand jaar toch wel andersom aangepakt hebben met alle intensieve voorbereiding.

De eerste 2 weken verblijven we in hotel Westin en vervolgens kunnen we weer in ons “oude vertrouwde” appartement. Toch een beetje vreemd, maar vooral ook benieuwd of er in de afgelopen maanden wat verandert is in ons straatje. Op kantoor zitten drie enthousiaste dames op ons te wachten en er zijn ook al drie nieuwe mensen aangenomen die per eind februari gaan starten. Vanaf dan zal het team voor de eerste maanden compleet zijn en kunnen we aan de slag.

We hebben er zin in… Volgende bericht vanuit India.

• 04 Februari 2014 - 21:19

Arjen:

Goede reis gewenst en uiteraard heel veel plezier met jullie nieuwe avontuur!

• 04 Februari 2014 - 21:22

Rogier:

Nou eindelijk is het weer zover dan..
    veel succes weer en geniet er ook weer van

• 04 Februari 2014 - 23:17

Maartje:

Yes! We kunnen weer gaan lezen! Goede reis!

• 04 Februari 2014 - 23:17

Maartje:

Yes! We kunnen weer gaan lezen! Goede reis!

• 05 Februari 2014 - 07:26

Dorrith:

Goedemorgen Edith en Jeroen,

En weg zijn ze weer!!! Op naar een nieuw avontuur. Geweldig zoals jullie dat doen. Goede reis gewenst (als ik dit schrijf hangen jullie al hoog en droog boven de wolken).
    Wederom heel veel succes gewenst en ik kijk uit naar jullie verhalen.

Veel groeten,
    Dorrith

• 05 Februari 2014 - 07:45

Stéphanie En Erwin:

Goede reis en heel veel succes en plezier daar!!
    Liefs Stéphanie en Erwin

• 05 Februari 2014 - 09:16

Richard En Nancy:

Hoi Jeroen en Edith,
    Wij willen jullie heel veel succes en plezier wensen met deze nieuwe uitdaging.
    We verheugen ons op het volgende verslag.
    Groetjes, Richard en Nancy

• 05 Februari 2014 - 11:29

Angelina & Bas:

Goede reis !
    En Edith tot gauw;)

• 05 Februari 2014 - 15:01

Ati:

Goede reis en ontzettend veel succes én plezier met jullie nieuwe uitdaging!

• 05 Februari 2014 - 18:45

Henk Peeters:

heel veel succes daar in India en alvast een goede reis

• 05 Februari 2014 - 20:37

Mieke:

Hoi lieve schatten,
    Ja, het uitzwaaien zit er weer op. Het was fijn om nog even samen met Annelies en Wim afscheid van jullie te nemen op Schiphol. Jullie gaan ongetwijfeld weer een geweldige tijd tegemoet. Hard werken, maar ook weer hele goede ervaringen rijker worden! Geniet ervan.
    Mama Mieke

• 06 Februari 2014 - 17:01

Anneliesdullens:

Hallo Edith en Jeroen.

Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn.En dat de mensen in het hotel jullie nog konden herinneren. 27 graden in de schaduw om jaloers op te worden.Succes morgen op jullie eerste werkdag.

Gr, vanuit een regenachtig geverik.

• 07 Februari 2014 - 23:27

Joris:

" in ons straatje" haha. da's pas praat! ;)

@Jeroen, geen Dehli belly deze keer hè?

• 10 Februari 2014 - 19:52

Gerrie En Ton Gruntjes:

Hoi Jeroen en Edith,

Wat een geweldige ervaring gaan jullie wederom opdoen. Hard werken, maar een levenservaring rijker.
    We blijven jullie natuurlijk volgen en zullen mama Mieke een beetje opvangen!

Groetjes gerrie en ton

• 11 Februari 2014 - 13:27

Cindy:

Heel veel plezier! Geniet ervan. Zie het als een mooie uitdaging en dan terug naar Nederland en dan bij voorkeur Brabant:-).
    Liefs, Cindy

• 12 Februari 2014 - 22:33

Bart En Cindy:

Hoe is het nu daar? Genieten of heel hard werken? of allebei?
    We hopen dat jullie het fijn hebben daar!
    Liefs

• 27 Februari 2014 - 19:16

Hub En Roos Dirx:

wij vinden het geweldig dat jullie dit allemaal mee maken geniet er van
    groetjes