Afscheid - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

27 Augustus 2013 | India, Haiderabad

Zo, het zit erop! De laatste werkdag in India.
De laatste paar weken zijn omgevlogen en nu is de tijd van terug naar huis gaan aangebroken. We hebben er een dubbel gevoel bij…

We hebben nog even flink doorgezet om alles goed af te ronden, aandacht besteed aan de valkuilen en alle handleidingen nog eens goed doorgenomen en aangepast waar nodig. Ook is onze opvolgster gearriveerd en hebben we langzaam het een en ander overgedragen en ons beetje bij beetje meer afzijdig gehouden zodat de samenwerking met haar op gang komt. Het team vindt het verschrikkelijk dat we weer terug naar Nederland gaan en er wordt dan ook geen moment onbenut gelaten om dat kenbaar te maken. We ontvangen e-mails en sms-jes of we asjeblieft hier willen blijven of in ieder geval willen terug komen. Maar ja, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.

Toch zijn er echt nog ontwikkelingen op kantoor geweest. We hebben een zevende persoon aangenomen. Syed is half augustus ons team komen versterken. Hij zal voor de komende maanden de laatste persoon zijn die is aangenomen. Nu zal er volle vaart aandacht zijn voor het aangifteproces tot het einde van het jaar en zullen er niet veel andere processen meer worden overgebracht. Helaas hebben we ook alweer van iemand afscheid genomen. Niet omdat we dat graag wilden, maar vanwege juridische redenen was er helaas geen andere mogelijkheid. Erg jammer, want we hadden haar graag erbij gehouden aangezien de verwachtingen hoog waren. Terug naar zes dus…
Van de vier die direct gestart zijn hebben we op een leuke manier afscheid kunnen nemen, we hadden namelijk de nieuwe salarissen en de jaarlijkse bonus om mede te delen.

Aangezien ons afscheid naderde hadden we ons voorgenomen om ze te trakteren om een gezellig dinertje. Dat dient uiteraard van te voren aangekondigd te worden want iedereen dient dan laat transport vanuit kantoor te regelen. De locatie hebben we geheim gehouden wat dan natuurlijk de nodige hilarateit tot gevolg heeft. Afgelopen vrijdag was het dan zover, we gingen naar Our Place. Daar waren ze allen nog niet geweest dus dat was een goede keuze. Geef ze een menukaart, daar weten ze wel raad mee!! Garnalen, vis, kofta, palak paneer, biryani, chicken masala, een paar soorten rijst en verschillende soorten naan/ paratha en we kunnen los.
Heerlijk gegeten hebben we en uiteraard goed gelachen. Na het eten was het nog tijd voor de nodige foto’s en hebben we al afscheid genomen van Kareem, hij had namelijk begin van deze week vrij waardoor we hem niet meer zouden zien.

De laatste twee werkdagen zijn omgevlogen en de sfeer was OK op kantoor, maar iedereen was wel een klein beetje down. Van Beenu hebben we een ontzettend grote kaart en ieder een cadeautje gekregen dat we thuis pas mogen open maken. Dat doen we dan ook netjes.

We hebben een ontzettend goed gevoel overgehouden aan deze once-in-a-life-time-opportunity en hadden het voor geen goud willen missen. Nu de komende twee dagen even alles lekker laten bezinken in Dubai voordat we voor het eerst in 7 maanden weer voet op Nederlandse bodem zetten.

• 28 Augustus 2013 - 09:07

Stéphanie Vd Dungen:

Lijkt me inderdaad allemaal heel dubbel, maar dit was een ervaring die jullie nooit meer zullen vergeten! Ongelofelijk dat jullie alweer naar NL komen; van hier gezien is de tijd omgevlogen! Ik heb genoten van jullie reisverslagen, en kan niet wachten om alles 'real life' te horen.
    Groetjes Stéphanie

• 28 Augustus 2013 - 14:53

Annelies:

edith en Jeroen Je vertelde me zondag dat je het liedje van frans baur niet uit je gedachte kreeg ,heb een andere keuze voor je gevonden "Back Home" Golden Earring.

Nogmaals we hebben genoten van alles wat we gezien en gehoord hebben.
    geniet nog maar even en tot zaterdag.

liefs mam.

• 28 Augustus 2013 - 16:24

Mama/Mieke:

Ja, lieve schatten. Dubbel is het zeker, maar hier worden jullie weer met heel open armen ontvangen hoor. En wie weet komt er ooit een gelegenheid om er nog eens te kijken. Wat zullen jullie nu al ontzettend gemist worden!!!

Ik heb ontzettend genoten van al jullie berichten en het meest van het bij jullie zijn natuurlijk!
    Het was een kans die jullie moesten aangrijpen en jullie hebben het geweldig gedaan. Het is nu aan jullie opvolgster! Geniet in Dubai!!!

Gr. mama/Mieke

• 28 Augustus 2013 - 21:34

Marian En Jo Bosch:

Hallo Edith en Jeroen

Jullie hebben hele mooie verhalen geschreven en mooie foto, s bij gevoegt.
    Het is al weer om, die 7 maanden
    We wensen jullie een goeie thuisvlucht.
    We spreken snel iets af, dat we jullie komen bezoeken.
    Heel veel groetjes Marian en Jo.

• 28 Augustus 2013 - 22:46

Giel & Tillian:

Hallo Edith & Jeroen,
    7 maanden alweer voorbij, Mooie verhalen hebben jullie geschreven, en wat hebben jullie het goed gehad he!! gelezen en (gehoord van Mam (Annelies).
    Wat een hele ervaring, dat zal nog lang nagenieten worden!
    Hier zijn ook veel mensen die jullie gemist hebben!!
    Goede terugreis en Geniet er Samen nog van!!
    Groetjes oet Sjummert Giel & Tillian x

• 29 Augustus 2013 - 09:51

Ati:

Bedankt voor al jullie mooie verhalen over jullie grote avontuur!
    Geniet nog even van Dubai!
    Voor daarna een hele goede terugreis naar Nederland en een heel gezellig weerzien met iedereen die jullie zo ontzettend gemist hebben!
    Groetjes Ati, Marcel, Merle en Lotte