Weekje Nederland - Reisverslag uit Geverik, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Weekje Nederland - Reisverslag uit Geverik, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Weekje Nederland

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

21 Maart 2014 | Nederland, Geverik

Onderweg naar Schiphol, voor een lange terugreis naar India. Toch gek, om dit nu een terugreis te noemen, maar het is gewoon zo.
Het regent pijpestelen, het is 12 graden, wat een straf dus om weer terug te gaan naar zon en 35 graden met alweer een lang strandweekend in het vooruitzicht voor het laatste weekend van maart. Ik heb er weer zin in!

Na een best snelle reis naar NL (met een heerlijke upgrade naar businessclass voor het eerste stuk ) weer in mijn eigen bedje in Den Haag geslapen. De dag daarna kon ik weer mooi wat kilometers in mijn auto richting het Zuiden maken. Wat stonden Bas, Angelina, maar ook pap en mam te kijken toen ik vrijdagochtend op eens voor de deur stond. Ze waren in de veronderstelling dat het nog even zou duren, maar de verbaasde gezichten waren het leugentje om bestwil meer dan waard.

Wat is het leuk geweest om Liam te ontmoeten, ons nieuwste familielid. Wat een schattig en gekke bekken trekkend ventje is ons gezin rijker. Hij zal zich er niets meer van herinneren wanneer we het er met hem over hebben over een aantal jaar, maar je tante was er hoor! Na uiteraard al heel wat foto’s te hebben gezien is het toch anders om “live” je neefje te kunnen bewonderen. En fijn dat het de afgelopen week allemaal flexibel kon zodat ik hem ook aardig vaak heb kunnen zien.

Gezellig met opa en oma langs, een keertje met Mieke en dan ook nog buiten de deur gaan lunchen samen. Heerlijk. Ook heb ik nog een bezoekje kunnen brengen aan mijn peettante en peetoom, die 12 uur na de geboorte van Liam ook opa en oma zijn geworden en van een etentje met collega's in Rotterdam kunnen genieten. Erg gezellig allemaal.

Na een laatste avondje bij Mieke, Rogier en Mariken is het tijd om weer huiswaarts te keren. Een lange vlucht terug voor de boeg…

• 21 Maart 2014 - 18:53

Anneliesdullens:

Ja, Edith dat was nog eens een verrassing zo onverwachts in geverik.Maar wat hebben we een leuke week gehad.En onze Liam is wat geknuffeld in die week, maar wat wil je met zo,n sjoen manneke.

Gr aan Jeroen en tot mails, skyp .

Liefs pap en mam.

• 23 Maart 2014 - 08:18

Mieke:

Hoi Edith,
    Het was ontzettend leuk om met je naar Liam en Angelina te gaan. Je bent een super trotse tante en terecht. Alleen al om het feit dat het zo'n mooi ventje is. Ik heb zelden zo'n mooie baby gezien. Echt waar.
    En de laatste avond met jou, Mariken en Rogier was ook heel fijn nog.
    Inmiddels weet ik dat de vlucht terug goed is verlopen en dat het leven daar weer doorgaat.

Veel succes en een fijn weekend volgende week voor jullie beiden.

Lieve groeten van Mieke

• 23 Maart 2014 - 23:16

Bart En Cindy:

Hoi Edith en Jeroen,

Fijn dat je Liam hebt ontmoet en dat je een fijne week hebt gehad. Lijkt ons wel heel raar voor Jeroen om alleen in India achter te blijven!
    Heel erg veel plezier op het strand!

Liefs Cindy en Bart

• 03 April 2014 - 11:36

Angelina,Bas En Liam:

Hallo,

Ik lees het verslag nu pas :(

Was inderdaad een een hele leuke,gezellige week!

Xx van ons