Het komt al aardig dichtbij... - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Het komt al aardig dichtbij... - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Het komt al aardig dichtbij...

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

05 Januari 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Zo, de tickets zijn geboekt!! Toch een vreemd gevoel; een ticket voor een enkele reis. Normaliter weet je altijd bij een vakantie dat er een einde aan zit en dat is hier ook het geval, alleen staat dat vantevoren nog niet helemaal vast. Toch even anders...

27 januari 2013, 14.40 uur vertrekt ons vliegtuig vanuit Amsterdam, via Dubai, naar Hyderabad!

Maar het gevoel is goed, we hebben er zin in en we zijn de laatste zaken aan het regelen voor we kunnen vertrekken. En dat zijn er stiekem toch altijd meer dan dat je denkt.

Maar we hebben nog drie weken dus het gaat allemaal goed komen.
Poeh, morgen over drie weken staan we rond deze tijd al bijna op schiphol...

• 06 Januari 2013 - 10:56

Ati:

Hoi Edith en Jeroen,

Ik had van pap al gehoord over jullie nieuwe, spannende uitdaging. Nu zag ik op Facebook bij Bas een link staan naar deze site en heb dus maar even gekeken!
    Ik wil jullie héél veel succes én plezier wensen met het avontuur dat voor jullie ligt! Ik hou de site in de gaten!
    Heel veel groetjes, Marcel, Ati, Merle en Lotte!

• 06 Januari 2013 - 17:34

Monique Krijgsman:

Hoi Edith en Jeroen, erg leuk dat jullie op deze manier met ons contact houden. Ik kijk al uit naar de eerste foto's en verslagen vanuit India - het zal nog niet meevallen om daar tijd voor te maken! Groetjes!

• 06 Januari 2013 - 20:17

BenC:

Lieve Jeroen en Edith, heel veel succes met jullie uitdagingen! Het was gezellig gisteren en ondanks dat we elkaar niet heel vaak zien, zullen we komend half jaar geregeld aan jullie denken. We kijken uit naar jullie verhalen en Jeroen zijn foto's. Successss

• 06 Januari 2013 - 20:35

Elianne, Paul, Milou En Esmée:

Edith en Jeroen,

Suc6 met de laatste voorbereidingen en alvast heel veel succes en plezier toegewenst. Vanuit centraal Geverik zullen we jullie gaan volgen.

• 07 Januari 2013 - 11:09

Henk Peeters:

Hallo Edith en Jeroen,
    Leuk dat jullie het verblijf in India met ons willen delen via deze site.
    Ik ga jullie zeker volgen want volgens mij valt daar heel wat "te beleven". Ik kijk uit naar julle verslagen en bijbehorende foto's. Heel veel succes met jullie voorbereiding en zeker met jullie verblijf aldaar.
    Groetjes
    Henk

• 07 Januari 2013 - 16:59

Wiel Crombach:

Wij hebben gehoord van pap en mam van jullie vertrek, spannend maar zullen zeker jullie op afstand volgen. Maak er iets mooi's van de komende maanden,
    gr Gerda en Will Crombach

• 09 Januari 2013 - 13:08

Mariken & Rogier:

Hoi hoi!!

Super leuk dat we op deze manier kunnen volgen wat jullie daar allemaal uitspoken! Wij zijn benieuwd naar de foto's en verhalen!
    Succes daar in ieder geval alvast!
    Veel liefs Mariken & Rogier