De eerste kennismaking met de Indiase cultuur... - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu De eerste kennismaking met de Indiase cultuur... - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

De eerste kennismaking met de Indiase cultuur...

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

26 Januari 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

... en die is me niet om over naar huis te schrijven. Nou ja, dat hoeft ook niet, want we zijn nog gewoon thuis! Eigenlijk hadden we nu 24 uur voor vertrek gezeten, maar de Indiase ambassade dacht daar helaas anders over.

Ons visum is niet op tijd! Uiteraard is daar een ontzettend goede, begrijpelijke, alles zeggende en goed bij neer te leggen reden voor: de printer op de ambassade is stuk. Ieder weldenkend mens begrijpt dat dit een niet makkelijk op te lossen probleem is dus we hebben het dan ook zonder te klagen geaccepteerd ;-)

Ja, dat is natuurlijk ook India. En wat is mooier dan al in eigen land te worden geconfronteerd met de cultuur en je te maken wijziging in instelling voor het komende half jaar.

De vlucht is omgezet naar woensdag 30 januari, 14.40 uur. Ook dat is nog onder voorbehoud want we horen dinsdag pas of ons visum dan gereed is. Duimen dus maar. Hopelijk gaat dit wel echt lukken, want er is ons nu aardig wat acclimatiseringstijd ontnomen. Als we nu nog een keer moeten verzetten dan zullen we direct aan het werk moeten als we aankomen. Op zich geen ramp, maar het is fijn als je al een paar dagen kan wennen.

In de tussentijd genieten we dus nog wat extra daagjes van de kou en sneeuw en stellen we het afscheid dus nog even uit. Tevens gaan de voorbereidingen gewoon door en hebben we meer dan genoeg te doen.

ps. Onze koelkast was al leeg, wat erg nou om nog een keer al die leuke restaurantjes af te gaan...

• 26 Januari 2013 - 19:26

Marian En Jo Bosch:

Hoi Edith en Jeroen
    Wat jammer dat jullie nog moeten wachten voor dat jullie kunnen vertrekken.
    Hopelijk kan de vlucht woensdag wel door gaan.
    Dit maakt het wel allemaal extra spannend.
    Succes met wachten!
    Groetjes Marian en Jo

• 26 Januari 2013 - 20:08

Stéphanie:

Jeetje dat is wel balen zeg. Maar jullie kunnen je er inderdaad beter bij neerleggen en gewoon even wat daagjes uitzingen. Geniet nog even in het Hollandse, en alvast een goede reis!

• 29 Januari 2013 - 21:18

Ati:

Hoi Edith en Jeroen,

Ik hoop dat alles geregeld is en dat jullie morgen het avontuur tegenmoet kunnen gaan!
    Zo ja, een hele goede reis gewenst!

Groetjes Ati