Update.... want we zijn nog steeds in Nederland - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Update.... want we zijn nog steeds in Nederland - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Update.... want we zijn nog steeds in Nederland

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

30 Januari 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Hallo allemaal,
jullie verwachten natuurlijk dat we op dit moment in het vliegtuig zitten, maar helaas... ook dat is niet gelukt. Gisteren hebben we te horen gekregen dat het nog steeds niet gelukt was om ons visum te finaliseren. Vervolgens hebben we dus weer de vlucht gecancelled en ook het hotel waar we de eerste dagen zouden verblijven. Een teleurstelling, want je bent er immers helemaal klaar voor!!
Ook kon er niets verteld worden qua nieuwe data en we moeten het van dag tot dag afwachten. Er zat niets anders op...
En dan nog meer slecht nieuws: de eerste medewerker die we hadden aangenomen heeft reeds opgezegd! En we zijn nog niet eens begonnen. Ze is blijkbaar in de tijd tussen haar interview en de startdatum uitgehuwelijkt en verhuisd dus naar de woonplaats van haar aanstaande man. Onze eerste opdracht is dus om hier een vervanger voor aan te nemen.

Vandaag kregen we dan toch het verlossende bericht dat de visums worden aangeleverd en dat we ze morgen kunnen ophalen. Vervolgens weer aardig wat telefoontjes etc en nu vertrekken we dus ECHT aanstaande vrijdag om 14.40 uur.

Spannend, we hebben er zin in...
Volgende bericht dan toch echt uit India

• 30 Januari 2013 - 18:34

Henk Peeters:

Tjonge jonge 't zit jullie toch even niet mee! Maar gelukkig is er nu dan toch het lichtpuntje van vertrek op vrijdag a.s. Goeie reis toegewenst en ik ga er van uit dat jullie nu niet meer voor nieuwe verrassingen komen te staan. gr Henk

• 30 Januari 2013 - 19:20

Marian En Jo Bosch:

Hehe eindelijk goed nieuws.
    Alsnog heel veel succes in het verre India en een goede vlucht.
    Groetjes Marian en Jo.

• 30 Januari 2013 - 19:41

Stéphanie:

Ongelofelijk zeg! Maarrr dan vrijdag toch eindelijk weg haha.
    Alvast een hele goede reis en succes daar. Hopelijk is de vervanger snel gevonden.
    Gr. Stéphanie

• 30 Januari 2013 - 19:59

Maartje:

Hoi Edith en Jeroen,
    We zullen maar zeggen een slechte generale, zorgt voor een goede voorstelling. Haha. Wat een ellende zeg! Maar fijn dat er nu een definitieve datum is! Goede reis en heel veel succes en plezier!
    Groetjes,
    Paul, Maartje & Luuk

• 30 Januari 2013 - 20:03

Will Crombach:

Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!! Nu maar hopen dat de rest goed verloopt. Mooie reis en wij volgen jullie op de voet .jajajajaj ik bedoel internet.
    gr Gerda en Will

• 30 Januari 2013 - 21:24

Caroline Louwers:

Dat meen je niet! Wat een verhaal! Nou lieverds, heel veel succes vrijdag en daar bij aankomst! X

• 31 Januari 2013 - 08:48

Ati Smulders:

Morgen dan toch eindelijk DE dag! Een hele goede en voorspoedige reis gewenst en héél veel succes is India! Groetjes Ati

• 31 Januari 2013 - 10:29

Mariken:

Morgen is het zo ver! Jullie hebben er even op moeten wachten (en daardoor hadden we gelukkig nog even tijd om jullie te zien :-)) maar dan is het toch zover. We horen het graag als jullie goed zijn aangekomen, dan weten we in ieder geval dat jullie nu zeker weg zijn.....
    Succes met de vliegreis maar dat gaar nu wel lukken!

Grtz Mariken & Rogier

• 31 Januari 2013 - 21:37

Elianne, Paul, Milou En Esmée:

Edith en Jeroen,

Dan nu echt een heel goede reis toegewenst en veel plezier daar. Enne Edith let op dat ze je ook niet uithuwelijken......

Tags: visum, India