Arrived!! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Arrived!! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Arrived!!

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

02 Februari 2013 | India, Haiderabad

Hi allemaal,

We zijn er!!! We zijn vandaag om 8.40 lokale tijd aangekomen in Hyderabad!

Gisteren hebben onze ouders ons uitgezwaaid op Schiphol en toen zijn we heerlijk businessclass naar Dubai gevlogen (ja, met dat hele nieuwe vliegtuig van Emirates). Dat was luxe ten top, het tafeltje werd zelfs met een tafelkleed gedekt! Heerlijk gegeten, een eigen koelkast tot je beschikking met lekkere drankjes, je kunt languit (net als thuis op de bank) een film kijken en er is een kleine bar waar je wat kunt drinken.
In Dubai hebben we 3,5 uur gewacht in de lounge met alle voorzieningen die we maar wilden tot onze beschikking waarna we in 3 uur zijn doorgevlogen naar Hyderabad. Die laatste uurtjes hebben we alleen maar geslapen.

Wat opviel op de luchthaven is dat we voor het eerst een vrolijke douanebeambte hadden. Hij vond het een hele uitdaging dat we hier kwamen werken, wenste ons alle succes, we waren uiterst welkom en hij waardeerde het enorm dat we de bevolking kwamen ondersteunen. Wellicht dat dit nu anders is omdat we daadwerkelijk hier komen werken, maar normaliter bij vakanties vinden we de douane op vliegvelden altijd zeer onaardig.

Na alle visum en kofferrituelen (80kg) zijn we om 11 uur aangekomen in The Westin, ons hotel totdat het appartement klaar is. Daar hebben we de vorige keer ook gebivakkeerd en we werden dus ook direct verwelkomd met Welcome back! Na nog 2,5 uur te hebben geslapen op onze heerlijke hotelkamer hebben we geluncht en de dag vervolgens bij het zwembad met een zonnetje van 26 graden en een boekje doorgebracht. Heerlijk vakantiegevoel!
Na een verfrissende douche was het tijd voor het eerste avondmaal. Direct voor de Indiase vuurdoop gegaan. Lekker voorafje (zie foto) en vervolgens vier soorten curries, lentils op 2 verschillende manieren gemaakt en naan (Indiaas brood). Nog niet al te pittig dus goed te doen.

Al met al een goed geslaagde eerste dag.

• 02 Februari 2013 - 18:27

Marian En Jo Bosch:

Wat fijn om te horen dat nu alles goed is gegaan
    Heel veel werk plezier,maar eerst nog effe relaxen!
    Heel veel groeten van Marian en Jo.

• 02 Februari 2013 - 18:37

Erwin En Stéphanie:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! En wat een luxe zo tijdens en rondom de vlucht.. heerlijk!!

• 02 Februari 2013 - 19:15

Mariken:

Goed dat jullie er eindelijk zijn!! Veel succes morgen en ik ga morgen die lync eens installeren zodat we jullie ook kunnen zien daar....groetjes M&R

• 03 Februari 2013 - 08:32

Rogier:

hey saampjes,

fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, heb jullie niet meer gezien en gesproken(mijn fout) maar namens deze weg wens ik jullie heel veel succes en geniet er ook van, het is ee heel avontuur maar dat gaat jullie zeker lukken.. gr rogier

• 05 Februari 2013 - 20:27

Mieke:

Hoi lieve schatten. Ik weet dat jullie nu liggen te slapen in jullie eigen tijdelijke huis. Ik hoop dat jullie je er ook echt een beetje thuis gaan voelen. Werk ze!! Mama/Mieke

• 05 Februari 2013 - 20:30

Mieke:

Ik krijg trpuwens nog steeds geen bericht als jullie er iets nieuws op hebben gezet! Gr. Mama/Mieke