Geen zorgen, we zijn in orde!! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu Geen zorgen, we zijn in orde!! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Edith en Jeroen - WaarBenJij.nu

Geen zorgen, we zijn in orde!!

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith en Jeroen

22 Februari 2013 | India, Haiderabad

Hi Allemaal,

Hierbij een kort bericht om iedereen te laten weten dat we OK zijn en dat we gewoon weer op kantoor zitten met ons team voor een nieuwe werkdag.

Donderdagavond (gisteren) zijn er 2 bommen geplaatst op fietsen in Hyderabad op een markt en deze zijn ook daadwerkelijk afgegaan. Resultaat is dat er helaas 12-15 doden zijn gevallen en minimaal 50 gewonden zijn.

Wij hebben er gelukkig niets van mee gekregen en tot op heden is het ons ook nog niet helemaal duidelijk in welk gedeelte van de stad zich dit heeft afgespeeld. Het is op 30 km van het kantoorpand, dat is wel duidelijk.

We hadden vanochtend direct een e-mail vanuit Deloitte om ons te informeren en dat ze alle nodige maatregelen nemen om de mensen te beschermen. Ons team is al volledig compleet aanwezig dus wij kunnen vandaag weer met een gerust hart aan de slag.

Groetjes en tot snel,
Jeroen en Edith

• 22 Februari 2013 - 07:48

Rogier:

he,

o dat is minder nieuws, maar gelukkig jullie in orde.. kijk goed uit en wees voorzichtig.

• 22 Februari 2013 - 08:42

Annelies Dullens:

Hallo, Edith en Jeroen.

Hoorde het gisteren op het nieuws en zag de beelden ,mijn god schrok er wel van.
    A.U.B. voorzichtig.

Tot bels,dikke kus mam.

• 22 Februari 2013 - 08:56

Maartje Zwaneveld:

Goed om te horen dat jullie en jullie team in orde zijn!!

• 22 Februari 2013 - 09:23

Gerda&Will:

Hallo
    Waren wel even geschrokken naar de beelden die wij gezien hebben.Verder goed te horen dat jullie en het team veder alles goed gaat. Wees voorzichtig en tot de voldende keer.
    gr de Crombachjes

• 22 Februari 2013 - 14:24

Ati Smulders:

Bah, voor ons "gewoon" een bericht op het nieuws vanuit het verre India maar voor jullie zó dichtbij...
    Goed om te lezen dat julllie en al jullie medewerkers in orde zijn en dat Deloitte jullie ook goed in de gaten houdt!

• 22 Februari 2013 - 14:58

Mama Mieke:

Hoi hoi,
    Ik wist zojuist nog niet dat er iets gebeurd is.. Kijk nu toevallig op jullie site en schrik dus even. Ik hoop op de veiligheid van jullie en jullie collega's. Het komt wel dichtbij nu! Groetjes en ben voorzichtig.

• 22 Februari 2013 - 19:25

Henk Peeters:

Hallo Edith en Jeroen,
    Jonge, jonge, das wel even schrikken. Hoor er nu pas van via jullie reisverslag!
    Gelukkig gaat alles goed met jullie en het team!

• 25 Februari 2013 - 17:32

Willy Dullens:

Hoi Edith en Jeroen,
    Verre reizen geven altijd onverwachte ervaringen. Fijn dat alles met jullie en je team goed is.
    Geniet vooral van de mooie en lerende ervaringen.
    Pas goed ( met en op) elkaar.
    Groet uit het rustige Elst.
    Nelly en Willy.

Tags: bom, Hyderabad